h1

Svetovno!

maj 14, 2014

Ampak tokrat ne iz rezultatskega stališča, sodeč po naslovu, pač pa ima proga za spust na mariborskem Pohorju še vedno sloves proge za svetovni pokal, kateri je tu potekal že kar nekaj let nazaj. Proga vsebuje hitre odseke z nešteto koreninami, tehnični del poimenovan “rock & roll”, ter nekaj dolgih skokov, kateri marsikateremu tekmovalcu predstavljajo nerešljivo uganko. Poleg tekem za državni pokal gostijo mariborčani celo IXS serijo (neuradno evropsko prvenstvo), za kaj več pa se bodo morali malo bolj potruditi, saj je bilo slabe volje med tekmovalci precej.

 

Klemenčič je s padcem prilezel zgolj do zlate sredine med amaterji

Klemenčič je s padcem prilezel zgolj do zlate sredine med amaterji

 

Vrnimo se raje k tekmi in pripetljajem Pedalovih junakov. Na Pohorje smo poslali sedmerico spustašev, ki se s progo spoznali že v petek. Naredili so nekaj voženj, jo prehodili peš, si zapomnili idealne linije, potem pa…dež! Ta vnese v tabor kup skrbi in prav nič drugače ni bilo tokrat. Ker nas je v soboto zjutraj zbudilo sonce, smo se na progo odpravili z gumami za suho podlago. Oprijem je bil ravno na meji, ker pa se je stanje izboljševalo, smo tudi mi stopnjevali ritem iz vožnje v vožnjo. Že v prvi sobotni vožnji sta pohorske gozdove pobližje spoznala mladinec Jurij Alič in veteran Janko Bačnar. Slednjemu je v hitrem odseku proti koncu proge zatajila zadnja zavora, hip zatem ga je presenetil dvojni skok, čez katerega mu je še uspelo zapeljati, nato pa je v levem zavoju izgubil nadzor in padec je bil neizbežen. V servisu smo se nato vsakič posebej ukvarjali z zavoro, ampak napake nismo odpravili. Tehnične težave z verigo so proti koncu sobotnih treningov doletele tudi Miho Rupnika, vendar brez hujših posledic.

 

Bačnar in Mrak na treningu

Bačnar in Mrak na treningu

 

V nedeljo zjutraj smo zopet pogledovali v oblake in skoraj diplomirali iz meteorologije, na koncu pa so na kolesih vseeno ostale gume za suho podlago. Bačnar je jutranji trening izpustil, saj zavore niso bile sposobne več kot polfinalne in finalne vožnje. Za dvig pulza po treningu je zopet poskrbel Alič saj je odlomil nosilec menjalnika, tako da se je na polfinalno vožnjo odpravil brez pogona, ter ponovno Rupnik s svojo verigo, katero je sestavil v zadnjih minutah pred štartom. Polfinalno vožnjo smo vsi odpeljali s precejšnjo rezervo, v finalu pa namesto napada pripravili vsak svoj pehar napak. Kljub temu je na svoji drugi tekmi odličen čas postavil Črt Moravec in med amaterji zasedel 8. mesto, Rupnik in Klemenčič pa sta bila 10. in 11. Bačnar je kot že rečeno odpeljal zgolj vožnjo za točke veteranskega pokala, Alič pa je s ponovnim padcem končal kot predzanji med ml. mladinci. Med elito je Klemenčič dosegel nekaj točk za pokal na 29. mestu, Sašo Mrak pa je bil za trideseterico prepočasen.

V trenutku pisanja poročila, so verjetno vsi tekmovalci v delavnicah in krpajo bojne rane na svojih kolesih, saj nas naslednja dirka v Buzetu čaka že zelo kmalu, teden za njo, pa še v bike parku Čelešnik.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Komentirate prijavljeni s svojim WordPress.com računom. Log Out / Spremeni )

Twitter picture

Komentirate prijavljeni s svojim Twitter računom. Log Out / Spremeni )

Facebook photo

Komentirate prijavljeni s svojim Facebook računom. Log Out / Spremeni )

Google+ photo

Komentirate prijavljeni s svojim Google+ računom. Log Out / Spremeni )

Connecting to %s

%d bloggers like this: