h1

IV MTB vzpon Terme Snovik – Velika planina

junij 28, 2009

Letos že četrtega MTB vzpona na Veliko planino sva se udeležila dva Pedalovca. Že jutranji odhod iz Cerkna je napovedoval bolj klavrno vreme. Ko sva z Gapetom prišla v Snovik ni kazalo veliko bolje. Tam sva bila dovolj zgodaj, da sva “ruknila” še eno kavo in se počasi pripravila za štart. V bistvu sva bila tako zgodnja, da sva dobila častni številki 1 in 2🙂

IMG_1508

Že na ogrevanju sva se soočila z realnostjo, da bova danes po vsej verjetnosti blatna od glave do pet, saj je izpod gum kar poštego špricalo blato. Na štartu se je zbrala pisana druščina “navitih tipov”, vendar bi bil lahko vzpon takega slovesa veliko bolje obiskan (le kakih 30 tekmovalcev), mogoče so se ljudje ustrašili slabega vremena.

Oba z Gapetom sva imela svoj cilj. Moj je bil iti pod 2 urama, njegov pa ne biti zadnji. ŠTART🙂 no pa je že letelo, preveč letelo…tako ne bo šlo dolgo. Malo sem se umiril in kolesaril naprej v svojem tempu. Na progi sta nas prala dež in blato. Vzpon ni tehnično zahteven, vendar potrebuješ kar dosti kondicije, da prideš gor pod 2 urama…To mi ni uspelo, saj sem porabil 2 uri in 5 minut…vendar sem bil vseeno zadovoljen s prikazanim. Gape je prišel v cilj kmalu za mano, s časom2 uri in 10 minut. Vsaj on je zpolnil svoj cilj in ni bil zadnji🙂

IMG_1510

Na planini sva dobila zaslužen čas in štrudelj. Še vreme se je izboljšalo in pokazalo se je malo sonca, vendar ne dovolj da bi nas ogrelo, zato sva se odpravila kar v dolino po isti poti. Čakalo naju je še 28 km spusta, ki je vključeval tudi nekaj “nebidigatreba” vzpona.

Na koncu sva v Snoviku počakala še na dobre makarone in na žrebanje nagrad in jo mahnila domov. Aja še rezultat. Jaz sem bil skupno 13. Gašper pa 16.

Aleš

Leave a Reply

