h1

Pretekel mali kraški maraton

marec 22, 2009

Kot že rečeno sem se udeležil 9. malega kraškega maratona. Letos sva se ga udeležila dva Cerkljana, pa še od tega le en Pedalovec. Ampak nič hudega, razlog za manjšo udeležbo je bil zagotovo tudi današnji Zimski pohod na Porezen.

Moj načrt je bil preteči polmaraton v boljšem času kot lani in z manj mukami. To mi je tudi uspelo, tekel sem kot sem načrtoval približno 5 minut na kilometer in vse skupaj se je izšlo za čas 1 ura 45 minu in 49 sekund.

Zanimivo je, kako večina tekačev na MKM jemlje ta tek. Za večino tekačev velja Sežana začetek sezone, kar je seveda logično saj je na sporedu prvi spomladanski vikend v letu. Meni osebno pa pomeni konec sezone teka, saj se pričenja sezona poganjana pedal…juhu🙂

sezana-00641

No, to še ne pomeni da nisem užival, mogoče še bolj kot kdo drug. Kot prvo sem omejil poglede na uro. Mislim, da današnja tehnologija kljub svoji razvitosti (pulzmetri, višinomeri, GPSi…itd) sicer pomaga vsem profijem pri načrtovanju njihovih treningov in tekem,  povprečnim rekreativcem, pa zgolj dela “šaro”. Velikokrat se tak rekreativec med celo tekmo ukvarja le s številkami in pozabi kje pravzaprav sploh teče, kolesari.

No v bistvu me je k takem razmišljanu napeljala množica tekačev, v ateri sem videl “svašta”, no pa kdor je kdaj bil na taki prireditvi ve o čem govorim…Kot bi 150 kilogramski kolesar “prišparal” težo na tak način, da si kupi 6 kilogramsko karbonsko kolo za 5000 € :)…

Aleš

2 komentarji

  1. Bravo kuci!!!!


    • He he…hvala Badžo. Kako je bilo na Poreznu, napiši poročilo, ga bom objavil na strani



Leave a Reply

